1. Tilmelding og "Min Profil"

Først skal du tilmeldes Sjakket! Tryk så på "Min profil" oppe i højre hjørne af skærmen. Herefter vælger du igen "Min profil" i menuen for at komme videre til træningsprogram og tjekliste.  

 

 

2. Opstarts-træningen

Find tjeklisten på din profilside. Her lægger programmet "Opstarts-træning", der på 8 uger gør dig klar til et løb! Start eventuelt først med de 2 ugers tilløbs-træning.

 

Klik HER for at se, hvordan skemaet ser ud på din computer!

3. Se videoerne

Klik på de enkelte øvelser for at få en kort og god video-instruktion af Jacob Søndergaard. Han fortæller dig, præcis hvad du skal gøre - og selvfølgelig også hvor længe og hvor meget! 

 

 

4. Træn og kryds af

Når du følger træningsprogrammet, skal du huske at klikke i cirklen og krydse af, hver gang du har lavet en aktivitet/øvelse. På den måde kan du følge med i, hvor langt du er i den træning - og du får point på din profil!

  

5. Få point på din profil

Når du krydser af på din tjekliste, viser lagkagediagrammet og procent-tallet, hvor vedholdende du er med at følge træningen - og din Rigtige Mænd Score bliver også højere! Du får point til og med "Snuden-i-sporet-træningen - Uge 16". 

 

6. Snuden-i-sporet-træningen

Når du er igennem de 8 ugers "Opstarts-træning" er det tid til at tage træningen til et nyt niveau med "Snuden-i-sporet-træningen". Her er rammerne mere frie, så du selv bestemmer, om du løber, cykler eller svømmer i de forskellige intensiteter. Jacob Søndergaard forklarer i videoerne.

Der er tre forskellige intensitets-niveauer, du skal træne efter i "Snuden-i-sporet-træningen". Når du er inde på tjeklisten på din profil, kan du trykke på øvelsens navn for at få en guide fra Jacob Søndergaard.

GOD FORNØJELSE MED TRÆNINGEN!

Gå til din profilside, tjekliste og træning med det samme LIGE HER!

Eller klik på videoen herunder, hvis du gerne vil se Sjakbajserne Sanne & Amalie forklare, hvordan din træning og tjekliste fungerer!